pondělí 2. září 2013

Podzimní inspirace + video

Ahoj slečny a dámy :-) první školní den za sebou, jak se Vám vede? venku to vypadá že už je podzim, proto Vám navodím nějakou tu atmošku a hodím Vám tu sem pár obrázků. Moc se těším na Vánoce!! :-)
Asi před 3 dny jsem natáčela video jak se nalíčit a oblíknou do školy, myslím že je to nic moc, protože stále jsem se nedonutila objednat stativ.
Asi si nejaky objednam přes ebay.
Taky jsme nedávno natáčeli s přítelem "make-up by my boyfriend" kde mě líčí, ale ještě nevím jestli to jsem dám, jestli se mi to podaří vhodně sestříhat a nebo natočíme jiné.
A teď už k té inspiraci :-)





 Tak tuhle dobrutku určitě vyzkouším! :)

Zatím Ahoj! Vaše Kristýna

1 komentář:

  1. Super fotky :)) na podzim už se těším :)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat