neděle 16. března 2014

Deštivé ahoj!

Ahoj!
Ozývám se po ne moc pěkném výkendu :(
V pátek to bylo super, nádherné počasí, s přítelem jsme byli na koních a perfektně si zajezdili, sobota byla celkem taky fajn, ačkoli nebylo vůbec hezky, vyrazili jsme nakupovat do Polska a Německa, v Polsku prošli pár velkoobchodů něco jakou obi nebo ikea a potom byli v nákupním centru kde si dali výborný šlehačkový dort, potom začli padat celem velké kroupy, když jsme se vraceli domu, stavili jsme se v Německu v marketu kde jsme koupili jen pár potravin.
Dnes je hrozně, chmurný, deštivý den jak na podzim :(  Asi upeču něco dobrého, potom sem hodím recept co jsem upekla a i mini "recenzi", jinak jste si určitě všimli nového vzhledu blogu, dělala jsem ho před chvílí a musím říct že se mi líbí, takovou barvu do tyrkysova nějak začínám mít ráda, tak snad se alespoň trošku líbí Vám :-)
Teď se jdu trápit s učením klavíru, achjo.. jak já ho nesnáším :'( A to jsem se na učení klavíru tolik těšila, držte mi palce, ať mi to jde :"D

Rainy day

Žádné komentáře:

Okomentovat