neděle 16. března 2014

Spring shoes wishlist!


ahoj holky, udělala jsem si wishlist bot které bych si přála, moc se mi  líbí, i  když bych se skoro na všech zabila :DTroufla bych si na ty dole v levo, červené a ty růžové na klínku, ale někde jsem koukala že i ty v pravo nahoře jsou s tlustším podpadkem, což by bylo fajn, ale nejvíc jsem se asi zamilovala do těch růžových <3 
Dám vám sem pár odkazů

nastygal.com - ty černé vpravo nahoře - cena : cca 1300,-

theoutnet.com - ty růžové (<3) - cca 1900,- 

dorothyperkins.com - červené - cca 900,-

--------------,,----------černé vpravo dole -cca 1300,-

 
 
Ostatní stojí od 10 000 a výš, takže to sem dávat nebudu :-D
Mějte se krásně!

1 komentář:

  1. Ach jaaaj botičky pre tie ja mám slabosť. Veľmi pekný whishlist. Vedela by som si vybrať :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat